Polityka Prywatności

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ALPHAONE w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Strażacka 28  adres e-mail: kontakt@alphaone.pl. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać zgodnie z art. 6 ust.1 b RODO w celu wykonania zadań związanych z realizacją usługi. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 7 dni od terminu,  w którym została zrealizowana usługa w celu wystawienia certyfikatu, faktury.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO, prawo do ich sprostowania, jeśli są nieprawidłowe, usunięcia zgodnie z art. 17 RODO z zastrzeżeniem ust. 3, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO. Posiada Pani/Pan również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem realizacji usługi. Informujemy ponadto, że Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów.  Nie będą również profilowane ani przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Poniższa Polityka Cookies określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora Serwisu.

§ 1 Definicje

  • Serwis – serwis internetowy działający pod adresem alphaone.pl

  • Serwis zewnętrzny – serwis internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców Administratora

  • Administrator – firma AlphaOne Sławomir Pacześny, prowadząca działalność pod adresem: Kolonia 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 8831634875, o nadanym numerze REGON: 385720747, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu oraz przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika

  • Użytkownik – osba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczna za pośrednictwem Serwisu.

  • Urządzenie – elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu

  • Cookies (ciasteczka) – dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika

§ 2 Rodzaje Cookies

  • Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przes system teleinformatyczny Serwisu

  • Cookies zewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych

  • Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.

  • Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia.

§ 3 Bezpieczeństwo

  • Mechanizmy składowania i odczytu – Mechanizmy składowania i odczytu Cookies nie pozwalają na pobierania jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest praktynie niemożliwe.

  • Cookie wewnętrzne – zastosowane przez Administratora Cookie wewnętrzne są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników

  • Cookie zewnętrzne – za bezpieczeństwo plików Cookie pochodzących od partnerów Serwisu Administrator nie ponosi odpowiedzialności. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Cookie.

§ 4 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookie

  • Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu – Administrator może przechowywać w plikach Cookie informacje o prefernecjach i ustawieniach użytkownika dotyczących Serwisu aby usprawnić, polepszyć i przyśpieszyć świadczenie usług w ramach Serwisu.

  • Logowanie – Administrator wykorzystuje pliki Cookie do celów logowania Użytkowników w Serwisie

  • Marketing i reklama – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookie do celów marketingowych oraz serwowania reklam Użytkowników.

  • Dane statystyczne – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystuje pliki Cookie do zbirania i przetwarzania danych statystycznych takich jak np. statystyki odwiedzin, statystyki Urządzeń Użytkowników czy statystyki zachowań użytkowników. Dane te zbierane są w celu analizy i ulepszania Serwisu.

§ 5 Serwisy zewnętrzne

Administrator nie współpracuje z serwisami zewnętrznymi i Serwis nie umieszcza ani nie korzysta z żadnych plików zewnętrznych plików Cookie.

    § 6 Możliwości określania warunków przechowywania i uzyskiwania dostępu na Urządzeniach Użytkownika przez Serwis

    • Użytkownik może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies

    • Informacje o sposobie wyłączenia plików Cookie w najpopularniejszych przeglądarkach komputerowych i urządzeń mobilnych dostępna są na stronie: jak wyłączyć cookie.

    • Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki Cookie korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika za pośrednictwem którego Użytkowanik korzysta z usług Serwisu.

    § 7 Wyłączenie odpowiedzialności

    • Administrator stosuje wszelkie możliwe środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych umieszczanych w plikach Cookie. Należy jednak zwrócić uwagę, że zapewnienie bezpieczeństwa tych danych zależy od obu stron, w tym działalności Użytkownika oraz satnu zabezpieczeń urządzenia z którego korzysta.
    • Administrator nie bierze odpowiedzialności za przechwycenie danych zawartych w plikach Cookie, podszycie się pod sesję Użytkownika lub ich usunięcie, na skutek świadomej lub nieświadomej działalność Użytkownika, wirusów, koni trojańskich i innego oprogramowania szpiegującego, którymi może być zainfekowane Urządzenie Użytkownika.
    • Użytkownicy w celu zabezpieczenia się przed wskazanymi w punkcie poprzednim zagrożeniami powinni stosować się do zasad bezpiecznego korzystania z sieci internet.
    • Usługi świadczone przez podmioty trzecie są poza kontrolą Administratora. Podmioty te mogą w każdej chwili zmienić swoje warunki świadczenia usług, cel oraz wykorzystanie plików cookie. Administrator nie odpowiada na tyle na ile pozwala na to prawo za działanie plików cookies używanych przez serwisy partnerskie. Użytkownicy w każdej chwili mogą samodzielnie zarządzać zezwoleniami i ustawieniami plików cookie dla każedej dowolnej witryny.

    § 8 Wymagania Serwisu

    • Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookie na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.

    • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookie.

    § 9 Zmiany w Polityce Cookie

    • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Cookie bez konieczności informowania o tym użytkowników.

    • Wprowadzone zmiany w Polityce Cookie zawsze będą publikowane na tej stronie.

    • Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w dniu publikacji Polityki Cookie.

    I. Definicje

    Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

    1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu AlphaOne
    2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
    3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Alphaone.pl;
    4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem https://alphaone.pl/privacy-policy/ za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
    5. Towar – produkty w postaci szkoleń i usług prezentowane w Sklepie Internetowym;
    6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Alphaone.pl a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
    7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
    8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
    9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

     

    II. Postanowienia ogólne

    1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://alphaone.pl/privacy-policy/
    2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    3. Sklep internetowy Alphaone.pl, działający pod adresem https://alphaone.pl/privacy-policy/  prowadzony jest przez AlphaOne Sławomir Pacześny, ul. Walecznych 38, 57-300 Kłodzko, NIP: 8831634875, REGON: 365280123
    4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

    – zasady dokonywania zakupów w ramach sklepu internetowego;

    – warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;

    – zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

    1. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: urządzenie z dostępem do internetu.
    2. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
    3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Alphaone.pl zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
    4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie serwisu https://alphaone.pl/privacy-policy/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

     

    III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

    1. Klient składa zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.

    Warunkiem dokonania zakupu jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

    Alphaone.pl może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

    – podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,

    – dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,

    – dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Alphaone.pl za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Alphaone.pl

    Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnego zakupu bez uprzedniej zgody Alphaone.pl.

    1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
    2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

    – niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

    – korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

    – niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

    – korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Alphaone.pl,

    – korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

    – korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

     

     

    IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

    1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową https://alphaone.pl/, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
    2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
    3. W trakcie składania Zamówienia – w celu wyboru danego szkolenia/ usługi należy wybrać jego termin, podać ilość, następnie dodać od koszyka.

    Do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych w zakresie wyboru Szkolenia/ Usługi. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

    1. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
    2. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
    3. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Alphaone.pl Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
      Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
    4. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

     

    V. Dostawa

    1. Poprzez dostawę rozumie się odbiór danego szkolenia/ usługi poprzez uczestnictwo w nim we wskazanym miejscu.
    2. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://alphaone.pl/ oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

    3.Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Szkolenia/usługi następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail, specyfikacji Zamówienia oraz faktury.

     

    VI. Ceny i metody płatności

    1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
    2. Klient ma możliwość uiszczenia opłaty:

    – płatnością on-line w systemie PayU

    – kartą kredytową

    – przelewem tradycyjnym

    – za pobraniem, tj. W miejscu szkolenia, przed jego rozpoczęciem.

     

    VII. Prawo odstąpienia od umowy

    Informacje o prawie odstąpienia od umowy i reklamacjach dostępne są pod linkiem: https://alphaone.pl/kontakt/ w zakładce: procedura reklamacji usługi szkoleniowej.

     

    VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

    1.Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: ALPHAONE, ul. Walecznych 38, 57-300 Kłodzko, kontakt@alphaone.pl. Alphaone.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

     

    IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

    1. Alphaone.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
    2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Alphaone.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
    3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ALPHAONE, ul. Walecznych 38, 57-300 Kłodzko, kontakt@alphaone.pl
    4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
    5. Alphaone.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

     

    X. Postanowienia końcowe

    1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Alphaone.pl a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
    2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Alphaone.pl a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Alphaone.pl.
    3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

      4. Komisja Europejska udostępnia pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ platformę do pozasądowego rozstrzygania sporów (tzw. platforma ODR). Nie chcemy i nie mamy obowiązku uczestnictwa w procedurze rozstrzygania sporów przed komisją arbitrażową konsumentów.

    1.Klient ma prawo oczekiwać, że:

    • zostaną spełnione założone cele szkolenia
    • zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (jeśli za organizację szkolenia odpowiada firma szkoleniowa)
    • prowadzący szkolenie będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych oraz przeprowadzi szkolenie w profesjonalny sposób
    • w trakcie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia
    • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.

     

    1. Instytucja szkoleniowa ma prawo oczekiwać, że:
    • uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces kształcenia
    • uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach
    • uczestnicy dostosują się do ustalonych w trakcie szkolenia reguł
    • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.

     

    1. Uczestnik szkolenia (w przypadku szkoleń otwartych) lub zlecający (w przypadku szkoleń zamkniętych) może złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych w pkt. 1 niniejszej procedury.
    2. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do procedury za pośrednictwem poczty tradycyjnej, elektronicznej lub doręczona osobiście do biura firmy.
    3. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia.
    4. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej procedury.
    5. Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
    6. Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamację o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
    7. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie.
    8. Możliwe formy rekompensaty:
    • powtórzenie szkolenia w innym terminie
    • 10% zniżki na kolejne szkolenie
    • otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
    1. Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.

     

    1. Postanowienia Ogólne
    1.1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w szkoleniach praktycznych organizowa
    nych przez ALPHAONE.
    1.2. Udział w szkoleniach oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
    2. Uczestnictwo w Szkoleniu
    2.1. Uczestnicy zobowiązani są do punktualnego przybycia na szkolenie i aktywnego udziału we
    wszystkich zaplanowanych zajęciach.
    2.2. Uczestnicy powinni przygotować się do szkolenia zgodnie z informacjami przekazanymi
    przez organizatora.
    2.3. Podczas szkolenia uczestnicy są zobowiązani do zachowania się w sposób kulturalny i nieza
    kłócający przebiegu zajęć.
    3. Materiały Szkoleniowe
    3.1. Wszelkie materiały szkoleniowe dostarczone uczestnikom przez organizatora są przeznaczo
    ne wyłącznie do użytku własnego uczestników.
    3.2. Uczestnicy nie mogą powielać, kopiować, rozpowszechniać ani udostępniać materiałów
    szkoleniowych bez pisemnej zgody organizatora.
    3.3. Wykorzystywanie materiałów szkoleniowych w celach komercyjnych jest surowo zabronione.
    4. Oczekiwania Wobec Uczestników
    4.1. Uczestnicy powinni angażować się w zajęcia, aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, zada
    wać pytania oraz wykonywać zadania praktyczne.
    4.2. Wszelkie pytania i wątpliwości związane z materiałem szkoleniowym powinny być zgłaszane
    prowadzącemu szkolenie.
    5. Postanowienia Końcowe
    5.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Wszelkie zmiany będą komuni
    kowane uczestnikom przed rozpoczęciem szkolenia.
    5.2. Wszelkie spory wynikłe na tle niniejszego regulaminu będą rozstrzygane przez sąd właściwy
    dla siedziby organizatora.
    5.3. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia i obowiązuje wszystkich uczest
    ników szkoleń organizowanych przez ALPHAONE]

    Przejdź do treści