Polityka zwrotów

1.Klient ma prawo oczekiwać, że:

  • zostaną spełnione założone cele szkolenia
  • zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (jeśli za organizację szkolenia odpowiada firma szkoleniowa)
  • prowadzący szkolenie będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych oraz przeprowadzi szkolenie w profesjonalny sposób
  • w trakcie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia
  • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
  1. Instytucja szkoleniowa ma prawo oczekiwać, że:
  • uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces kształcenia
  • uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i ćwiczeniach
  • uczestnicy dostosują się do ustalonych w trakcie szkolenia reguł
  • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
  1. Uczestnik szkolenia (w przypadku szkoleń otwartych) lub zlecający (w przypadku szkoleń zamkniętych) może złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii zawartych w pkt. 1 niniejszej procedury.
  2. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do procedury za pośrednictwem poczty tradycyjnej, elektronicznej lub doręczona osobiście do biura firmy.
  3. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni licząc od dnia zakończenia szkolenia.
  4. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej procedury.
  5. Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
  6. Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamację o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
  7. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie.
  8. Możliwe formy rekompensaty:
  • powtórzenie szkolenia w innym terminie
  • 10% zniżki na kolejne szkolenie
  • otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
  1. Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.
Skip to content